CE FACE UN VIRGIN IN VAMA VECHE

Se pare ca, dupa publicarea articolului „Bani vs. Fericire”, am avut parte de un succes rasunator. Datorita celebritatii vorbelor cu Dimitris, am primit un mesaj de la un idolatrizator X in care specifica faptul ca „nu am habar ce tot scriu pe blog” si ca „principiile scrise nu pot fi puse in practica nici macar in Vama Veche”.

Recunosc. In mare parte sunt un pui de balcon si in Vama nu am fost cazat niciodata.*Doar am venit si nu stiu cum am mai plecat*. Cum Dumnezeu nu doarme, la cateva ore dupa discutia cu persoana X, m-au sunat cei din clanul IzmEne (e si el mentionat in articolele trecute) sa mergem cu cortul in localitatea lui Chirila.”

„Pai nu mergem noi un weekend in Vama?”. Stiu, am folosit o replica destul de expirata. Gluma expirata, Expirat, see what I did here?

*Am decis sa plecam cu trenul de 02.55 a.m.* Fiind un grup de dobitoci, la 00.00 ne-am intalnit la McDonald’s. De ce? Habar n-am dar incurajam ideile stupide. Urma sa stam la sueta pe peron pana cand ne-am fi urcat in magaoaia aia alaturi de alti oameni cu aceeasi idealuri in viata. Plajica berica si papica.

Peronul 5 era afisat peste tot. Un mongolez cu 2 HP de la spirtul Mona facea caterinca de noi si zica ca trenul va veni la peronul 6. Uimitor a avut dreptate asa ca i-am pus un plic cu 3 lei si un mesaj frumos sub cap. Nu mai avea nimic la HP dar sa speram ca s-a trezit fericit ca o poate lua de la capat inca de dimineata. Si asa Mona e frumoasa oricand.

Cred ca se dadea ceva pe gratis in trenul in care voiam sa urcam. Se bateau astia ca in World War Z care sa intre primul si sa se asigure ca sta jos. Fiecare are locul lui duuuuuh.Unu a urcat mai greu si il credeam mai inteligent. De fapt ii cazuse netul si nu-l mai indruma GPS-ul.

Stiti ce se intampla pana cand ajungem la destinatie.

Am vrut sa stau si eu in cort dar nu incapeam asa ca mi-am luat o cazemata si am dormit cu usa deschisa cu cracii in deplasare. Odata cu cazemata aia mi s-au dus figurile de baiat bines si am revenit printre pamanteni. Uneori ma tai intentionat ca sa vada lumea ca sunt uman. Acum nu a fost nevoie la cati tantari erau pe sus si scoici pe jos.

Preturile sunt exagerate aproape peste tot si ar fi singurul motiv pentru care i se spune Vamaia. La modul ca pretul unei cafele de dugheana era aproape de pretul unei cafele Starbucks varianta galeata. Nu e tocmai ok si camerele din jurul camping-ului depaseau 250 lei pe noapte fara mari facilitati de oferit. Din nou not cool Vamaia.

Va recomand sa va cumparati salvari si sa va folositi voi imaginatia cum ii purtati. Sunt foarte tari, la un pret ok si pe niste culori super funky. Eu nu am baut doua cafele si mi-am tras nadragii astia. Maurice Munteanu, daca vezi asta, sa stii ca este un kitch asumat si pattern-ul de sus este complementar cu cel de jos. Nu am geanta dar am un Ursus. Dimitris, Bravo ai stil oaie.

Inainte sa ne decidem unde ne stabilim ca sa dansam ca niste descreierati ciudati si fara scrupule, ne-am plimbat romantic pana la „acolo” si inapoi. La intoarcere, au trecut 4 indieni care se uitau ciudat la Ene. L-au intrebat daca e indian pentru ca seamana izbitor de bine cu tipul ala Salam Kan. El a zis ca e indian din Valenii de Munte dar m-a mancat sa strig in gura mare ca e din New Delhi. Doamne deci nu am vazut oameni mai fericiti dupa acel moment. Apoi ne-am dus la Stuf Taj Mahal sa dansam si sa ne vedem de vacile noastre.

O domnisoara a venit la noi hahaha hihihi si ne-a dat cu sclipici roz pe fata. Foarte tare. Cred ca imi cumpar si eu sclipici ca sa imi marchez cu ce domnisoare as vrea sa vorbesc pe viitor. Sau macar sa stiu dupa ora 3 dimineata pe cine am pus ochii cu cateva ore inainte. Preventiv doar.

Cumva eu cu IndiEne am facut schimb de pantaloni. Eu i-am pus invers si a ajuns si geaca verde sa fie invers si inchisa la spate. Toti voiau sa faca poza cu maimuta din acel moment. Am facut 15-20 de poze cu un grup de straini-sclavi de pe acolo si unii m-au rugat frumos sa nu ma bag pe fetele scunde pentru ca sunt singurele la care au si ei acces. Baietii erau din Germania. Verisori de gradul doi gemeni de mama cu Fritz Futerman. I-am lasat liberi in seara. De maine inapoi la ars. cE vrei

Nu am mai vazut atatia pectorali feminini pe metru patrat nici cand Dan Bilzerian facea casting. Foarte foarte multe domnisoare singure si libere. Topless-ul in voga nu a fost totusi piesa de rezistenta. Pe prosopul din fata statea o blonda cu o rochita simpla. Ceva banal totusi. Pana cand s-a ridicat in picioare, si-a dat rochita jos si a intrat in mare goala pusca de parca toata Vama era a ei. Nu am vorbit cu ea pentru ca am vazut ce tine in fata. Si femeile fara sani sunt baieti de treaba. Am batut cuba, i-am complimentat mustata si fir intins pe mai departe.

Va recomand sa mergeti sa mancati clatite. In afara faptului ca au niste nume din astea super smechere, sunt si la niste preturi misto. Toata chestia e acompaniata de o harpa electrica conectata la SoundCloud dar care sustine ca nu. Au si clatite cu carne de vaca pentru Indiene. Sa le manance cu sfintenie. Harpe, sfintenie, Ene. V-ati prins nu? Haaaaaaalelujah. 🤦🏻‍♂️

La plaja nu prea imi amintesc sa fi fost. Ce imi mai amintesc este faptul ca in urmatoarea seara eram in Amphora si ca aveam in mana o sticla de Finlandia si o cutie de Santal. Stiu cate ceva despre cine avea asa ceva in posesie dar cum ziceam si mai sus, nu prea imi amintesc. De la oboseala cu siguranta.

Duminica am plecat fiecare la casa ma-sii. Fericiti, impliniti, iubiti, mancati, bauti, dormiti, deconectati de la tot ce inseamna cotidian. Toata distractia a dus in 100€ cheltuiti si mi se pare o suma decenta in care am avut de toate. Chiar poti fi fericit cu mai putin.

Cam asa a fost la munte. Mai venim.

V-as povesti mai multe dar atat imi amintesc. Sau vreau sa imi amintesc.

P.S: Florin si Bombanel, ma bucur mult ca v-am revazut. Foarte buni si papanasii.

P.P.S: Pentru idolatrizatorul X. De data asta, am pus cu 50 de lei mai mult pe noptiera mamei tale. Du-te si ia-ti ceva frumos. O viata poate.